Wie gaan er allemaal mee...



Hoi ik ben Dustin ik ben 15 jaar oud hobby's zijn gamen en voetbal 
Ik ga mee naar Londen omdat ik altijd al een keer naar Engeland wilde gaan
Ik ben Jessy. En ik ben 14 jaar.  
Mijn hobby’s zijn schilderen, schrijven, lezen,  Sporten en fietsen.  
Ik vind het erg leuk om uitdagingen aan te gaan, Maar ik heb wel mijn grenzen.  
Ik heb deze buitenlandse reis gekozen omdat ik nog niet eerder naar Londen ben gegaan. Ik hou inderdaad veel van sporten, dus had ik net zo goed Adventure kunnen kiezen. Maar dat ik al zo vaak En het leek me wel leuk om eens iets anders te doen. Ook hou ik er wel van om te reizen, dus Londen leek me ook wel een goeie keuze.  
Ik ben Dylano uit klas M32. 
Mijn hobby's zijn voetballen en gamen.
Ik heb voor Londen gekozen omdat de activiteiten me daar erg leuk lijkt en erg benieuwd ben hoe het daar is. ik ben er nog nooit geweest en wil het graag meemaken. Londen sprak me dus erg aan.

Hoi naam is Marcel mijn hobby's zijn: gamen, muziek en filmpjes bewerken. Ik wil naar London omdat ik er altijd al heen wil gaan met mijn vrienden.
Ik ben Moana. Ik ben 15 jaar. Ik heb niet echt hobby's maar ik hou erg van slapen. De reden dat ik naar Londen wil gaan is omdat ik het een mooie stad vind en ik er mooie foto's zou kunnen maken. Ik ben er ook nog nooit geweest dus het lijkt me een leuke ervaring.

Mijn hobbys zijn: tekenen, zingen en fotografie.
Ik heb gekozen voor London omdat vooral met bezienswaardigheden heeft te maken,
Ik wil daar dan graag veel fotos van maken.

ik ben Jacey, Ik ben 15 jaar oud.
Als buitenlandse reis heb ik London gekozen omdat ik daar graag foto's wil gaan schieten en omdat het leuk is om nog een keer naar London te gaan. Een andere reden is omdat ik geïntreseerd in fashion en London staat ook bekend door de opkomende merk palace en ik zou graag meer daar van willen zien.

Hallo ik ben Justice en ik hou van rust. En van muziek. Ikheb gekozen voor London omdat het de leukste was en ik wil graag naar londen.
Ik ben jayce, 14 jaar oud en ik woon in almere, 
Mijn hobbies zijn volleyballen en ik hou van relaxen. 
Ik doe vrij weinig in mijn vrije tijd. 
Ik heb deze p.o gekozen omdat het me leuk leek om eens naar londen te gaan. Ook zou ik graag eens in de londen eye willen staan/zitten. 

Ik ben Jason. Ik ben 14 jaar oud. Mijn hobby is voetbal.  Ik hou zelf ook heel veel van voetbal. Ik wil naar London, omdat ik er ten eerste nog nooit ben geweest (Ben nog nooit in Engeland geweest). En het lijkt me heel leuk om met mijn vrienden en met jullie natuurlijk naar London te gaan. En ook omdat we in London leuke dingen gaan doen. Maar ik heb er vooral voor gekozen omdat ik er nog nooit ben geweest.
Ik ben Samir ik ben 15 jaar oud en ik heb gekozen voor London omdat het me een leuke stad leek en ik er nog nooit ben geweest.
Hoi, ik ben Rachele en ik ben 14 jaar oud. Ik kom uit M35 en ik heb voor de london gekozen omdat ik met mijn vrienden naar londen wilde gaan. Ook vond ik het leuk dat we kunst dingen gaan bekijken. Het leukste word het eten. Lekker brits man!


Hoi
Mijn naam is Jody, ik heb voor Londen gekozen omdat ik het zelf een heel leuk land vind en er ook wel vaak ben geweest, is daarom ook wel handig in Londen!
Ik vind reizen sowieso heel leuk en maak ook veel foto's, wat ook een hobby is geworden! 
Naam: Deacon
Afkomst: Nederland/Suriname
Leeftijd: 15
Hobby's: voetballen, slapen, basketballen
Alergieën: varkensvlees
Ik heb gekozen voor London omdat ik nog nooit in Engeland ben geweest en het lijkt mij leuk om voor mijn eerste keer met vrienden te gaan. Ik ben vooral benieuwd naar het eten daar en de winkels en ik wil heel graag naar het Emirates stadium


Hellooo!

Ik ben Cindy, ik ben 15 jaar oud en ik ben zangeres, danseres en ik acteer.

Ik ben meestal erg enthousiast, vrolijk en praat veel. Als ik aan mijn vrienden vraag mij te omschrijven is het eerste wat ze zeggen Creatief.

Ik wil graag naar London omdat ik heel erg hou van de taal, cultuur en het land. Ik spreek vloeiend engels sinds ik ongeveer 6 was.

Ik wil heel erg graag naar Skygarden, Streetart in Shoreditch en oxfordstreet gaan. Ik vind het zelfs al leuk om met de bus en boot te gaan met al mijn vrienden. 

Naam Moraysha
Leeftijd 16
Hobby: films kijken, reizen en shoppen.
Ik heb voor dit po gekozen omdat, Ik heb LONDON op mijn Bucket list staan en dat zou ik graag willen afstrepen. 

naam: Madelief
leeftijd: 15
hobby's: ik hou van lezen.
waarom koos ik voor Londen: ik hou heel erg van Engelse boeken en schrijvers. ook vind ik de Engelse cultuur heel leuk en interessant.
Ik ben Isabelle 15 jaar.
Ik ben prettig gestoord en mijn hobby's zijn series/films kijken, zingen, acteren, paardrijden, Pick-up lines verzinnen en dansen( alleen worden mijn dansskills niet beter dan de Macarena)
Ik heb London gekozen, omdat ik het Britse accent, sherlock Holmes (BBC versie), Docter who, Harry Potter en dat soort shizzle kei tof vindt. :)

Ik ben Sarah ik ben 15 jaar oud, ik ben Colombiaans en hou van muziek 
Naam: Rymas
Leeftijd: 15
Hobby: voetbal, gitaar, drummen, slapen😂
Afkomst: Nederlands, Italiaans, Egyptisch
Haat aan: mensen die liegen
Hou van: eten

Naam: Daniël
Leeftijd: 15
Woonplaats: Flevoland, Almere
Sport: Judo & fitness/hardlopen
Hobby's: Karten & gamen


Ik heb gekozen voor de reis van London omdat ik Engels een hele leuke taal vind. En ik ben al eerder in London ben geweest en het toen al veel leuk vond en er graag nog een keer heen wilde.

Mijn naam Sami en ik ben 15 jaar oud. De reden dat ik voor deze po heb gekozen is omdat ik voor mijn buitenlandse reis London heb gekozen, en deze po ging over de buitenlandse reis London. Mijn hobby's zijn voetballen en gamen.
Naam: Tim
Leeftijd: 16
Woonplaats: Almere Buiten, Flevoland
Hobby's: Basketbal, Honkbal, Rugby
Waarom London: Ik vind het een erg mooie stad. Ik ben er al een keer eerder geweest maar wil meer van de stad zien.



ik ben Enola, 15 jaar oud. ik zit op hockey en mij hobby's zijn fotografie en netflix kijken. Waarom ik voor londen heb gekozen is omdat het mij een mooi land lijkt waar veel dingen zijn waar ik graag heen wil en waar je mooie fotos kan maken.

Hoi, Ik ben Kaedin ik ben 15 jaar oud. Ik hou veel van sport. Ik doe voetbal cricket en tennis. Ik ben gezellig en sociaal. Ik heb London gekozen omdat ik berka al met familie heb gedaan en ik vloeiend engels kan. Ik hoop dat u genoeg info heeft, als u nog vragen heeft kunt u bij me komen :) 
Mijn naam is Malik
Ik ben 15 jaar, Ik ben geboren in Amsterdam 
Mijn hobby's zijn Voetbal, Basketbal en Gamen 

Ik wil graag naar London omdat ik nooit naar Engeland ben geweest. Ik wil ook heel graag de gebouwen in London zien en nieuwe restauranten uitproberen.

Hallo mijn naam is Cealan. 

Ik woon met mijn vader en zusje en ik ga in de weekenden naar mijn moeder. Mijn hobbys zijn gamen en tekenen. 

Ik wil graag naar london omdat ik er nog nooit ben geweest en ik het een mooie stad vindt

Ik heb veel goede dingen over de stad gehoord, maar alleen maar op tv gezien. Dus ik wil het wel eens met mijn eigen ogen zien.

 


Hallo mijn naam is Benny en ik ben 16 jaar oud. Ik woon met mijn moeder en zusje.
Ik hou heel veel van voetbal en dat is ook mijn hobby. Ik hou ook veel van video spelletjesen ik speel graag video games thuis, het is ook mijn hobby. Ik wil heel graag naar londen omdat ik ten eerste daar nog nooit geweest en ten tweede het lijkt mijn een leuke stad. Ik wil ook graag nieuwe dingen proberen en meemaken en het lijkt me best leuk. Daarom heb ik voor londen gekozen en ik kan heel goed engels spreken.
Mijn naam is Samuel.
Ik ben 14 jaar oud.
Mijn hobby's zijn voetbal, Basketball en Gamen.

Ik wil graag naar London omdat ik naar de Emirates Stadium wil omdat ik voor Arsenal. En ik wil veel dingen zien. 

Reacties

Populaire posts